25 Απρ 2017

Εμφύλιος στο ΠΑΣΟΚ: Σκληρή απάντηση του Γραμματέα στην Γεννηματά

«Είμαι γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, όχι της Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και αυτό τον ρόλο τον τιμώ, διότι μπορώ να κοιτάζω στα μάτια από την πρόεδρο μέχρι το τελευταίο μέλος μας, με τη δουλειά που έχω κάνει» σημείωσε ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Στέφανος Ξεκαλάκης μιλώντας στον Αθήνα 9,84.

Ερωτηθείς εάν υπάρχει πιθανότητα αποπομπής του, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, ο κ Ξεκαλάκης απάντησε
Είμαι εκλεγμένος από την ΚΕ του κόμματος, δεν είμαι διορισμένος από την κ. Γεννηματά. Ισχυρίζονται ότι η ΚΕ απηχεί τις θέσεις της ηγεσίας και από εκεί και πέρα θα περιμένω να ακολουθηθεί η διαδικασία και να φέρει το θέμα στην ΚΕ και να μου κάνει μομφή, δικαίωμά της είναι, αν πιστεύει κάτι τέτοιο. Από εκεί και πέρα η ΚΕ θα κρίνει κατά πόσον ο Γραμματέας είναι γραμματέας του κόμματος και ακολουθεί αυτά που ορίζει το κατασταστικό και η συνείδησή μας ως κομματικά μέλη».
Ελήφθη μια απόφαση την οποία βεβαίως εμείς δεν επικαλούμαστε ως απόφαση της ΚΕ και αυτό που όλοι ζητάμε είναι να συγκληθεί ξανά το όργανο του Πολιτικού Συμβουλίου, να συζητήσει και να συνθέσει και αυτήν την πρόταση, την οποία εδώ και πάρα πολύ καιρό αρνείται να λάβει υπόψιν της η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Εμείς θεωρούμε ότι μπορεί να υπάρξει σύνθεση, παρόλα αυτά φαίνεται πώς κάποιοι δεν επιθυμούν να υπάρξει μια τέτοια κατάσταση και επιθυμούν να υιοθετηθούν απολυταρχικές λογικές μέσα σε ένα δημοκρατικό κόμμα όπως είναι το ΠΑΣΟΚ» τόνισε ο κ. Ξεκαλάκης σχετικά με τα όσα έγιναν στην πρόσφατη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ.
http://www.enikos.gr