22 Μαρ 2017

Η εξομολόγηση ενός Εσκομπάρ: Ήμουν φυγάς πριν ακόμα γεννηθώ

Ήταν φυγάς πριν ακόμα γεννηθεί! Μέχρι τα έξι του δεν γνώριζε πως ο πατέρας του ήταν ο πιο γνωστός βαρόνος της κόκας, ο Πάμπλο Εσκομπάρ. Ο γιος του νεκρού και παντοδύναμου κάποτε αρχηγού του κολομβιανού καρτέλ του Μεντεγίν βρέθηκε στην Αθήνα για την ...
παρουσίαση του βιβλίου του και μίλησε στην εφημερίδα Espresso, για την κόντρα που έχει με τους παραγωγούς της σειράς "Narcos" και για τη συγγνώμη που έχει ζητήσει από τα θύματα του πατέρα του, ενώ υποστηρίζει πως ο πατέρας του αυτοκτόνησε.
"Ήμουν φυγάς πριν ακόμα γεννηθώ", λέει ο Χουάν Πάμπλο Εσκομπάρ στην εφημερίδα. "Ο πατέρας μου ήταν κυνικά ειλικρινής απέναντι μου, μια και από τα επτά μου γνώριζα ότι ήταν γκάνγκστερ. Δεν είχε πρόβλημα να μου πει πως σκότωσε κάποιον, μάλιστα συνηθίζαμε να διαβάζουμε τις εφημερίδες μαζί και να μου διηγείται τα εγκλήματά του. Είναι προτιμότερο, βέβαια που γνώριζα. Διότι τα παιδιά άλλων αρχηγών καρτέλ αγνοούσαν τις δραστηριότητες των πατεράδων τους και μάθαιναν γι' αυτές όταν εκείνοι ήταν πλέον στη φυλακή".
Αποτελεί αξιοσημείωτο γεγονός ότι ο "El Patron" τον έπαιρνε μαζί του βόλτες στα εργαστήρια παρασκευής κόκας στα βάθη της ζούγκλας στην Κολομβία.
"Ποτέ δεν με ενθάρρυνε να ασχοληθώ με το εμπόριο των ναρκωτικών. Τουναντίον. Με προέτρεπε να σπουδάσω".
Υποστηρίζει ότι ο πατέρας του αυτοκτόνησε και δεν τον σκότωσαν Αμερικανοί πράκτορες. 
"Αυτό είναι ολοφάνερο από τις ηχογραφημένες συνομιλίες αλλά και την αυτοψία της σορού του. Οι γιατροί ήταν βέβαιοι, αλλά δεν το είπαν γιατί απειλήθηκαν. Θεωρώ πως αφαίρεσε τη ζωή του, διότι με αυτόν τον τρόπο ήθελε να προστατεύσει την οικογένειά του". 

Τα λάθη στο σίριαλ "Narcos"

Σε ανάρτησή του στο Facebooκ o 40χρονος αρχιτέκτονας είχε γράψει για τα "28 λάθη του 'Narcos'". Η μεγαλύτερη ένστασή του είναι πως στη σειρά ο Εσκομπάρ παρουσιάζεται ως κάποιος με γκλάμουρους στιλ ζωής, "κάτι που δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις στα παιδιά. Λαμβάνω συνέχεια μηνύματα από νεαρούς οι οποίοι μιμούνται τον πατέρα μου και με ρωτούν πώς θα μπορέσουν να μπουν στη βιομηχανία των ναρκωτικών. Είναι λυπηρώ πώς μια τέτοια σειρά θα μπορούσε να επηρεάσει τη ζωή των νέων."  
http://www.thetoc.gr/